„On how to be creative and not get mad” – czyli „anty-mundurki do pracy”

Najnowsza kolekcja marki Acephala została zatytułowana „On how to be creative and not get mad”. Myślą przewodnią było stworzenie „anty-mundurka” do pracy. Jest to zestaw ubrań do noszenia w różnego typu sytuacjach zawodowych i momentach pracy twórczej. Powstanie kolekcji poprzedziła analiza rytuałów związanych z pracą. Ubiór może wpływać na sposób pracy i odzwierciedlać związane z nią stany emocjonalne. Każda z sylwetek kolekcji jest żartobliwą impresją na temat różnych sytuacji zawodowych, etapów pracy twórczej i emocji: „Pisanie maili w łóżku”, „Konferencja na Skypie”, „Prace biurowe”, „Gala networkingowa”, „Załatwianie spraw na mieście”, „Business lunch”, „Deadline”, „Dzisiaj tylko jedno spotkanie”, „Muszę się skupić”, „Potrzebuję przerwy”, „Jedyna dziewczyna w zespole”,„Za dużo pomysłów”.




Kolekcję można czytać jak opowieść o kobiecie, która zamiast maskować swoje odczucia i nastroje, które praca
wywołuje, obnosi się z nimi – wybierając odpowiadające im ubrania.

Niezwykłą, eklektyczną kampanię kolekcji stworzył Karol Grygoruk.

Narracyjne, humorystyczne rysunki pojawiające się na nadrukach zaprojektowała Caitlyn Carlisle – ilustratorka z Chicago, znana m.in.ze współpracy z Missoni.

Notatka prasowa.

Tagi: , , ,

Podobne wpisy

Poprzedni wpis Następny wpis